Klikni tu >> NA VRH
Opis bloga:
Zdravljem do srece ili srecom do zdravlja, isto ti se 'vata. Mislim da nema jednog bez drugog.
Ne mislim nikome pamet prodavati, jer postoje ljudi koji od toga zive, vec cu nastojati normalnim "narodnim" jezikom iznjeti svoje misljenje o nekim stvarima vezanima za zdravlje, kako tjelesno tako i mentalno te materijalno.
TEMATIKA
Tjelesno zdravlje:
Sad je stvarno dosta
Prvo ide ciscenje
prvi dan
drugi dan
treci dan
Opet o ciscenju
Riza na mlijeku
ciscenje, nakon 8 dana
po lojtrici gor, po lojtrici dol...


Mentalno zdravlje:
Nesretni ste ili nesigurni u sebe i svoje sposobnosti
Vijesti nase ...
Jurac dragi gledaoci
Vazno je osjecati srecu...

Materijalno zdravlje:
Trebate vise novaca ili vecu kucu i bolji auto
Kako do para...
Kako do para, dio 2
Sve je moguće

zdravljem do srece

25.03.2008., utorak

Master Cleanse - dan prvi...

Cijedjenje javorovog sirupa Evo sad sam primijetio da neki Limunsku dijetu zovu Master Cleanse, a neki pak Master Clense. Tek toliko za uvod ako će netko tražiti po internetu dodatne informacije.
Prvi dan bas nije slavno zapoceo. Dosao sam iz noćne smjene (netko mora brinut i o Internetu), na cijedio sam dva limuna, ubacio sok u litru vode i skuzio da nema doma Maple Syrupa. Nista, idem spavati pa cu kasnije u šoping. Dućani ionako jos ne rade...
Oko podneva sam se probudio, rastegnuo malo po kuci, pogledao friske podcaste, nahranio pse i otisao u shopping. Maple Syrup je opet poskupio. rolleyes Bio je nakad 12 eura litra, a sad je vec 17. Kad je tip na kasi vec otkucao, vidim da imaju jos jednu marku koja kosta 15 eura za 9,5 decilitra, pa sam uzeo i to, cisto da probam. Tip otkuca, ja provucem karticu, uzmem te svoje bocice i krenem prema vratima, kad tip trci zamnom i nesto mi objasnjava. WTF? Nije mi naplatio onaj skuplji jer je zakljucio da cu uzeti samo ovaj jeftiniji. Ajde kucaj stari, nije beg cicija, popit ce se to, prije ili kasnije. Blam i izvinjavanje (za njegovu gresku), kad se jos nisam sposoban svadjati na stranom mi jeziku... zaliven
No da se vratimo na temu, dodao sam 4 jusne zlice Maple Syrupa u predhodno opisanu limunadu. Pola sam odmah popio, a pola sam prelio u tamnocrvenu bocicu od mineralne vode i dobro zacepio, jer limunad nesmije biti "na zraku" vise od desetak minuta, zbog oksidacije limuna valjda (uglavnom treba zatvoriti i mir).
Kak se osjecam? Ko avion. Prepun energije, lagan ko perce. Doduse i jucer sam jeo uglavnom jogurt i doma spravljeni kefir. To sa viskom energije je jedna od "nus pojava". Tijelo ne trosi energiju na probavljanje hrane, nema pretjerane pospanosti i covjek se super osjeca. Potpuno suprotno od "low calorie" dijeta kojima se ljudi inace maltretiraju u namjeri da skinu visak kilograma.

Za sve koji zele vise saznati o Maple Syrupu tj. koji je izvorno Kanadski proizvod, navest cu jos neka imena pod kojima je poznat:
javorov sirup, ahorn sirup, ahornsirup, ahornsiroop, sirope de acre, sirop d'erable, sciroppo di acero, xarope de acer

- 14:37 - Komentari (2) - Isprintaj - #

---== # ==---

<< Arhiva >>

Tudji blogovi:
Jelena Vukosav
Fat Camp - prva epizoda
Fat Camp - druga epizoda
Fat Camp - treca epizoda

Bila nekad kemik
O Chondropathii PF

Za bucke debeljuce
za debeljuce